4 Temmuz 2011 Pazartesi

Balkanlardan gelen huzur dalgası



Blogumun çizgisini değiştirmeye karar verdim. Evet, fark edilmese de blogumun bir çizgisi vardı.

Neden mi değiştirmeye karar verdim? Çünkü artık hayat bana bayat değil. Ben huzuru buldum. Huzur islamdaymış. şaka lan şaka. Uyuşturucuya başladım da ondan. yok, bu da şaka. Ama ayıptır söylemesi huzuru ilk amsterdam'da bulduğum doğru. Onca güzel insan, kafa da güzelken insana bir hayatı sorgulatıyor haliyle. Böyle bir dünya varken senin hayatındaki sorunun evren için ne önemi olabilir ki? Nitekim bir timoti tanıdım (adını hatırlamıyorum açıkcası, kod adı timoti) o varken ben doğa ana olsam gerisini sallamam. Aman timotiye bir şey olmasın diye bütün toprak su hava enerjimi oraya yönlendiririm. E sağını dönüyorsun timoti solunu dönüyorsun adrian. Doğa ananın bize ayıracak vakti kalır mı? 

Adam haklı. Ben de koy götüne rahvan gitsin diyorum artık. Yani bir Timoti için bunalıma girmedikten sonra kimin için girsem boş. Şu ana kadar şu tertemiz sayfaları doldurduğum hippisiydi, çengisiydi, avare gezeniydi... bunlara şimdi yüzümde bir tebessümle bakmaya başladım dostlarım. Ya gerçekten huzura erdim, ya da şuan farketmesem de timoti bunalımı yaşıyorum. 

note: amsterdam-brüksel-selanik-sarozdaki yazlık gezimi de bilaleyh anlatacağım ama malum bu daha önemli bir konuydu.. önceliği buna verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder