6 Temmuz 2011 Çarşamba

Bilimsel Seks Hikayeleri



Kendimi bilime adayacağımı söylerken beni ciddiye almadınız di mi? peh! boş konuşmam ben, adadım. İlk bilimsel tezimi de buradan yazıyorum:

Google'dan seks hikayeleri yazılıp bloguma ulaşılması beni çok derinden etkiledi. Öncelikle neden insanlar normal bir davranış biçimi olan google'a "16'lık çıtır", "hardcore seks", "haydar" gibi terimler yazmayı değil de "seks hikayeleri" yazmayı tercih etsinler? İkincisi, haşin sevişme sahneleri kurabilecekleri bir hikaye yerine benim konusuz ve biçare yazılarımla karşılaşınca ilk tepkileri ne oluyor?

Bütün gece bunu düşündüm. Çünkü bilimsel yöntemin ilk adımı muhakeme etmektir.

Vardığım sonuçlar çok net olmamakla beraber bilimde ilimde irfanda net olan ne var ki? (Evrim teorisi hariç). Her neyse konumuza dönelim: Ben bütün gece kendimi bu insanların yerine koydum. Şimdi çok canım çekmiş diyelim ki, "hay bir fakfinifikfok hayali kursam" demişim ama iş bu ya, hayal gücüm durmuş o an. İşte o noktada işin içinden bir müddet çıkamadım. Bir insanın ıssız bir ada konusunda hayal gücü durabilir ama bu konuda google'a yazacak kadar kararlıysa kafasının tıkır tıkır çalışması gerekmez mi? Neyse ben kendi düşlerimi bilim uğruna feda ettim, aklıma gelenleri ışık hızıyla kovaladım. İşte o zaman "ne yapsam, ne etsem" diye düşünürken "aaa google'a yazıyım lan! kesin çıkar" dedim. Google'a "bana öyle bir seks hikayesi getir ki, konusu romantik olsun, içinde entrika da olsun; ama seks paragraflarında coşsun" yazdım.

Buraya kadar okey miyiz?

Peki google ne yaptı? Şerefsiz google bir angelina, liona, corç üçlemeli hikaye yerine getirdi karşıma "bu hayat bana mı bayat" diyen ahlaksız terbiyesiz bir blogu! Gecenin 4'ünde kalkıp blogumu açıp sanki daha önce hiç okumamış da seks hikayesi aramaya gelmiş gibi bir gözle baktım. İnanın küfür ettim. Cımbızla cinsel terimler aradım, evet aralardan çıkmadı değil baya da çıktı. heleki meme ve göt kelimeleri gırla. Ama yazar hikayeyi bütünleyememiş ki anasını satıyım. nasıl hayal kurayım? her "meme" kelimesinde tahrik olmaya çalıştım ama bir sonraki cümle beni hep düşürdü. Küfür ede ede okuyup ağlaya ağlaya uyudum a dostlar.

Şimdi bilimsel çalışma bunun neresinde diyenlere:

Bugün de denek olarak kendimi gözlemliyorum. Gerçekten de halet-i ruhiyem pek vahim bu sabah. sanki böyle dün birisi bütün mal varlığımı çalıp kaçmış da ben de göz göre göre arkasından el sallamımşım gibi. Kısa vadede ruhsal çöküntüye uğrattığını keşfettim. Bundan sonraki aşama tabi ki bunu periyodik olarak tekrarlayıp hayatımdaki değişiklikleri gözlemlemek.

Bence ilk bilimsel çalışma için gayet güzel oldu. Oldu oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder