6 Temmuz 2011 Çarşamba

acımam donklarım



İsteyen bana apaçi desin. itiraz etmiyorum. ama donk diye bir akım çıktı ve ben sevdim ne yalan söyliiim. her şeyden önce pırıl pırıl ingiliz gençlerimiz için trend olduğuna göre başımın üzerinde yeri var.

neymiş bu donk diyenlere yukarıdaki videoyu izlemelerini öneriyorum. 31 dk olduğu için üşengeçlere şöyle bir iki cümleyle özetliyim..

işte herhangi tarz bir müziğin üzerine "donk donk donk donk..............." efektleri ekleniyor, bunu ister hiphopla yap ister davul zurnanın üzerine koy. aynı etkiyi yaratıcağına eminim. bir de donk akımına ayak uydurmak için kocaman sneakerslar, hiphopçı kepleri ve bağyanlar için fosforlu pikini üstleri gerekiyor. tabi bir de haplanmanız ve 13 yaşında olmanız.

bence çok eğlenceli. bir de şu ingiliz ergen kızları ağızlarını yaya yaya ağğy dooğnk on iiyt demeseler daha da bir ısıncam.. yeni kıyafet alıcak param yok. yeni tarzımı oluşturucak parayı buliim, ilk iş  beyaz şahinimi altıma çekip ibrahim tatlısesin üzerine donk yapıcam.

note: itiraf ediyorum ya, spikere hasta oldum yemişim donku.. bağyanlar 31 dakika değil 31 gün de olsa izlenir. benden söylemesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder