11 Temmuz 2011 Pazartesi

Hippiliğe giriş



Sevgili ablam, haftaya Muğla'daki trans parti-festivale gidiyor. Dünyanın her yerinden sarı sarı hippiler gelecek, transa geçeceklermiş. Bunu duyunca "ben de geliyorum" dedim. "sen gelemezsin, sadece hippiler gelebilir" dedi. inanın, hırsımdan ağladım.

Ben de hippi olabilirim. Her şeyden önce sırtımda haspel kader yapılmış bir güneş dövmesi var. hem de artık 10 sene olduğu için solmaya başladı ve tam hippi kıvamına geldi. demek ki hippiliğin en önemli ve ilk öğesini aslında taşıyorum. 

ikinci adıma geçmem şart. sadece bir haftam kaldı. tanrım beni baştan yarat, bu sefer hippi yapıver. 

ikinci adım, yıkanmamak. benim için hiç de zor değil. saçıma fön çektirdiğimde paralar boşa gitmesin diye 1 hafta yıkamamışlığım var. yine yaparım. bu durumda ikinci adımı da garantiledim. Tüh, keşke bu sabah duş almasaydım! 

bu kadarı yetmez. o kadar hırslıyım ki, herkese gerçek bir hippi nasıl olur göstermek istiyorum. sonuna kadar gideceğim. bu durumda yapmam gereken şey açık: işi bırakmak. 

bunu yapıcam; ama biraz zamana ihtiyacım var. bu ay bir laptop bir de mp3 çalar alıcam. onları da alıyım işi bırakıyorum. ama işsizken annesinin dizinin dibinde oturan bir hippi olmanın manası yok. o halde bir şekilde para bulmak zorundayım. onu da en hippi yöntemiyle yapmalıyım. yani, çalışan arkadaşlarımın "sevgi, barış, kardeşlik" ilkeleri doğrultusunda sahip olduklarını benimle paylaşmalarını sağlayarak. evine yerleşebileceğim birkaç kişi var. onlar da aklımın bir köşesinde. 

bir de babası belli olmayan çocuk yapmam gerekiyor galiba. o iş kolay ama sonucunda bir aile dramı yaşamak da var. ah ablacığım, yuvamızı sen yıktın! hippi olamassın demeyecektin bana. şimdi bu babasız çocuğu annemle babama sen anlat. 

son olarak benim için kolay başkaları için içler acısı olan son bir şey yapmam gerekiyor. koltukaltı kıllarını uzatıp örülecek kıvama getirmek. bunları göğsünü gere gere açmak. kaşlarımı zaten 2 senedir saldım gitti. o da benim için bir artı puan oldu. 

hippi olma yolunda çok istikrarlıyım. haftaya benim gibi başarılı hippi kardeşlerimle transa girecek, onlarla hayatın anlamını, özgür aşkı ve sevginin gücünü tartışacağım. ve ablam müberranın hırslı iş kadını kişiliğini deşifre edip onu afaroz ettireceğim. hem belki serseri mayın gibi dolaşmaktan vaz geçip kendini kariyerine adamasına yardımım dokunur. 
 

1 yorum:

  1. ben sana hippi olamazsın demedim, benlen tatile gelemezsin dedim.

    YanıtlaSil