20 Temmuz 2010 Salı

Noluyo burda?

Sevenler sevmeyenlere anlatsın. Ben o kadar da sevilmeyecek bir insan sayılmam. Belki dırdırımdan bıkıp usananlar olmuştur zaman zaman. Belki kararsızlıklarım kabız etmektedir kimi zaman ama genelde güler yüzlü
 sevgi dolu bir insan değil miyim?

Neyse ben elmayı sevdim diye elma da beni sevmek zorunda değil elbette.. Ama beni sevmeyen elmayı yeme özgürlüğüne sahip değilsem ben o elmaya elma demem. Elma, beni sevme ama itaatkar ol, asileşme ve bırak da bir ısırık alayım al yanağından. sonra seni çöpüne kadar sömüreyim.. Yiyip bitireyim hayatını çekirdeklerine kadar. Elmaysan elmalığını bil.

Aslında elma demişken aklıma yasak meyve geldi bir anda. Allah-ü teala beni istemeden doğru örnekler vermeye teşvik ediyor olmalı. Bahsi geçen elmayla aramızda yasak bir şey var.. O da meyve.. Yasaksa güzeldir, bi tadına bakalım.. Neden yasak olsun ki? Hımmmm heyecan katmak için belki de.. Evet evet çok heyecanlı, yasaktır o zaman. Belki de biz kardeşiz, belki de elma bunu öğrendi ve kardeşin kardeşi çatır çutur yemesi caiz değil diye düşünerek kabuğuna çekildi.

Kafamda olasılıkların yalnızca milyonda biri var. Bunun olacağını bilsem lisede olasılık hesaplarını yutardım. Demezdim ki "aman bunlar gerçek hayatta ne işime yarayabilir ki?"..

Elma dağa küsmüş, dağın haberi yok. Elmayla dağ daha yeni karşılaşmışlardı halbuki. Şimdi gökten düşecek ikinci elmayı bekliyorum. Üçüncüye kadar oyalaması için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder