7 Ekim 2010 Perşembe

Türk bilim adamları depresyona çare buldu!

İtiraf ediyorum: Ben de her kadın gibi depresyon hastalığını saçımla oynayarak yeniyorum. Uzun zamandır yapmamıştım. Bir sene oldu ki bu saçlar bir berber eli öpemedi. Burdan 1 senedir bunalıma girmediğim sonucu çıkaranlar yanılıyor. Sadece bu tezi çürütmek istemiştim. Başka ilaçlar denedim. Psikologdu, psikiyatrsitti, anti depresandı, kediydi, köpekti denemediğim yol kalmadı. Son çare tuttum kuoförün yolunu. Saçımı değiştirmenin bunalımıma hiçbir yararı olmayacağını bile bile gittim, vur makası abi, al senin,m ne dilersen yap bu kafaya dedim. Sonuç; kınalı yapıncak oldum ama mutluyum. Bütün depresyonum bir anda geçti, yepyeni kendine güvenen bir feminist kadın var artık. Gelen yorumlar da güzel. İş yerindeki yorumlar:    - aaa sen naaptın saçına? ilginç olmuş! güzel diyemicem ama ilginç!
- saçına nooldu ah yazık saç kıran mı oldun?
- neyse en azından diğer tarafına atıp kapatabilirsin.
- neden böyle bişey yaptın ki?
- aaa çok şeker ben de 13 yaşındayken babama kızıp böyle yapmıştım saçımı!
diye her geçen gün uzayan yeni yeni yorumlar geliyor. arada güzel olduğuna dair yorumlar da var ama kendimi övmeyi sevmediğimden kelli bunları yazmıyorum.
Ana fikir: Haydi kadınlar kuoföre!

Dip Note: Ha bir de bu İngiliz bilimadamları küfür etmeinin stresi azalttığını ortaya çıkarmışlar ya, biz onu da çoktandır biliyorduk zaten. Ben bu yazımın patentini alıyım bari yarın bi gün bunu da keşfeden olursa ilk ben keşfetdiydim derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder