21 Ekim 2010 Perşembe

Halkı örgütleme denemeleri volum 1

İçim yanıyor dostlarım. Yüreğim sıkışıyor, kalbim acıyor. Ben buraya ait değilim. Dünden beri bunu düşünüyorum. Beni bir füzenin üstüne koyup londraya atın, tam covent gardenın ortasına, urban outfitters'ın en üst katına isabet etsin. Acılarımın ilacı orada..

http://www.urbanoutfitters.co.uk/Gifts+Home/Wallpaper/icat/wallpaper&bklist=icat,5,shop,home,homecategories,wallpaper

Bu duvar kağıtlarını gördükten sonra hangi insan evladı ona sahip olmadan yaşayabilir ki? Sırf bu duvar kağıtları için buzullara gitmeye ve bunları iglumun salonuna yapıştırıp yaşamaya razıyım. Kaldı ki igluya gerek de yok, victoria tarzı evlerin memleketinden bahsediyorum.

Acılar içindeyim. Bir kampanya başlatıyorum: Saygın'ın hayatı bayat olmasın kampanyası. Gelin, toplaşıp bana londraya gidiş dönüş uçak bileti alın. Duvar kağıtlarının parası da benden. Hem ben mutlu olayım, hem sizin vicdanınız rahat olsun.

Yok ben para veremem cebimde akrep var diyorsanız başka bir önerim var: Hepiniz UrbanEuropeCS@urbanout.com adresine kısacık bir mail atın. Türkiye'nin başı kel mi? Neden Afrika'ya shipping varken bize yok? AB'ne girmemize karşı mısınız yoksa? Bu bir politika mı? sorularıyla illallah ettirmek suretiyle shipping hakkı kazanalım. Bakın Fransa'da emeklilik yaşı 2 sene arttırıldı, milyonlar grev yapıyor. Bence bizim de artık sesimizi yükseltme zamanımız geldi. Birlikten kvvet doğar arkadaşlar. Haydi göreyim sizi!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder