14 Ekim 2010 Perşembe

erkeklere ayrılan zaman, ölü zamandır

Bir şeyi kafaya takmaya göreyim. Mutlaka yaparım. Bu hırs bana nerden geçmiş bilmiyorum. Ama tut ki benim paranı kazanmadan bu evden ayrılamazsıncı anne- babama rağmen üni.de ayrı eve çıkmayı kafaya takmışım. çıkarım. hem de parasını onlara ödetirim. tut ki okulu bitirir bitirmez londraya gitmeye karar vermişimdir. bir hafta içinde halledip 2 hafta sonra londrada olurum. tut ki bilgi ve belge yönetimi mezunuyumdur ama reklamcı olmak istemişimdir. olurum. ve tut ki peyotede yıllar öncesinden tanıdığım birini görmüşümdür ve adını hatırlamadığım halde facebooktan bulmaya karar vermişimdir. bulurum. buldum da nitekim. hem de profil fotosu koymamış olmasına karşın buldum.

Bulduktan sonra oturdum düşündüm. Şu ana kadar kafayı takıp da başardığım onca şeyi düşündüm. neden kafayı bir fizikçi bir bilim adamı olmaya takmamışım? neden peyotede gördüğüm ipsiz sapsız delikanlıyı bulmak yerine bir şirketin yöneticisi, aile hayatı düzgün, büyüklerine saygılı efendi birini bulmaya takmamışım? neden ayrı evimin kirasını faturalarını bizimkilere ödetmek yerine üni.deyken adam gibi stajlar yapmaya takmamışım? İşte oturdum bunları düşündüm, içlendim.

1 yorum: