9 Haziran 2010 Çarşamba

köpekbalığına osmanlı tokadı çakmak

Bu Avustralyalılar bir alem. Doğanın ortasında kala kala napcaklarını şaşırmışlar. Ben bikaç tanesiyle şahsen tanıştım, hepsi arızaydı. Türk kadınlarını potansiyel dansöz olarak görmeleri ve yatakta da dansöz gibi kalça ata ata sevişeceklerini düşünmeleri hayal dünyalarını da anlamama yardımcı oldu. Çok hayalperestler vallahi.

Eski bir haber olabilir, affedin, ama ben yeni gördüm yarıla yarıla okudum. Bizim avustralyalılardan biri, git sen köpek balığına yumruk at! Neymiş efenim bu vurmasa o öldürecekmiş.. Kardeşim senin okyanusun ortasında ne işin var? Orası o hayvanatın yaşam alanı değil mi? Sen oraya ait olsan yüce rabbim sana bir yüzgeç verirdi değil mi? Git sen de diğer yurtdaşların gibi 6 ay edebinle çalışıp diğer altı ay insan içine çık.. Avrupadır, afrikadır, japonyadır, gez toz.. Niye böyle bir ayrık otluğu yapıyorsun? Noldu şimdi, o hayvanceğiz seni happadanak yutuverseydi iyi mi olacaktı? Sen zavallı sörfçü, o katil cavs olcaktı. Bence hiç adil değil. Senin gibi kendini bilmezler yüzünden köpekbalıklarının adı kötüye çıkıyo zaten.

Asıl içimi burkan konu buradan sonra başlıyor. Hadi yumruğu çaktın, can havliyle reflekstir affedelim dicem. Ama sonrasında 32 diş göstererek verdiğin kahraman pozları ne öyle!! Hayvanın gururunu kırmak yetmedi mi? Bir de alay konusu yapıp dünya aleme rezil etmek ayıptır, günahtır. Şimdi zavallı Lessie (jaws demek istemiyorum, onun lessie'den nesi eksik?) okyanusta alabalıkların önünden geçemez oldu. El kadar hamsilerin acımasız kahkahalarıyla cebelleşiyor. Buradan yetkililere ve hayvan hakları savunucularına sesleniyorum: Lessie'nin psikolojik desteğe ihtiyacı olduğu şu günlerde, gösterelim insanlığımızı! Onun yanında olalım, mümkünse bir de terapist gönderelim evine. Bu artık hepimizin boyun borcudur.

Dip Note: Ben olsam osmanlı tokadı çakardım. Bi de "yürü de ense tıraşını görelim" diyip enseye patlatırdım bi tane. Ama yanlış anlaşılma olmasın, durup dururken değil. O benim mekana girip salça olmadıysa bırak tokadı, hakettim ben abi diyip bir de sol bacağımı uzatırdım koparsın diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder