12 Mayıs 2010 Çarşamba

kanca burunlu caninin fındık burunları kırma içgüdüsü


Akşam tünelde içelim dedik. Bir değişiklik olsun diye. İşten çıkmışım yorgun argın, öfleye pöfleye katıldım ahaliye. Aman napcaz sanki cehennem kalabalığında kendine yer ara, olmadı neymiş hava güzelmiş dikil ayakta biranı iç. Ayaklarım kopmuş zaten ben çökerim kardeşim yerde içerim biramı dedim ama sosyal statüm ona da müsade etmedi. Kaldım mı ayakta zibidi dostlarımla...

Sonra Fatma gelir hoş sohbet, gider. Hüseyin gelir, Baykal'ın çorapları konuşulur gider. Gece böyle gitmez dedim. N'apalım bari evlere dağalalım dedik. En azından gider aşkı memnuyu izlerim diye bi plan yapıverdim hemen. Tam öpüşme sarılma faslı bitiyordu kiiiii..... Eğlenceye gel. Mahallemin delikanlısı, "badi"den yeni çıkmış, kaslar olmuş balon, alında ter boncukları, "tünelde hatunlar varmış abi ben gidip şu gasları gösteriim de bayılsın manitalar" diyerek kapmış yanına zırtapoz arkadaşını da gelmiş bizim burnumuzun dibine. "Bodi"den çıkınca duş almak da adetlerinde yok bunların onu anladım. Saçtıkları kokunun dişiyi kendilerine çektiğine inanıyorlar.

Ben diyim bir sen de iki dakika, geçmedi ki bizim doğal ortamından kopup gelmiş delikanlı, ortamın namus bekçisi olduğunu ilan etti. Tüyü yeni bitmiş, babacuğunun  parasıylan gittiği avrupadan yeni dönmüş (trendi oğlumuz geldiği yeri tarzıyla ele veriyordu)  bir delikanlıyı da hedef seçti. Vay sen benim yanımdaki kıza kaş göz ettin. Görmesem yanındaki kızı tanıyo, arkadaşı da ondan koruyo dicem. Yooook, tanısın tanımasın, onun 100 metre yakınındaki her zavallı kadın, o kasların korumasına muhtaçtır!

Neyse efendim, oğlancağaz da tabi önce efendi efendi "yeeeaa bi giiit dostuuuum" edalarıyla tehlikeyi uzaklaştırmak istedi. Birinci yanlış! Burda bizim oğlan hedef olduğunu anlamamazlıktan gelip arkasında duran bir başka koç yiğide bakarak dikkatleri dağıtmalıydı. Evladım, bu armut laftan sözden anlasa badiye karateye değil, yoga dersine giderdi, di mi ama?!

İlk yanlış ilk yumruğu getirir her zaman. Bu böyle biline. İlk yumruğu yedin çocuğum. Şimdi napcaksın? E o kadar da değil, mağdem yumruk yedin, tekme tokat dalacaksın. Onda osmanlı tokadı varsa sende de iq var eq var. Hemen taktik savaşa geçebilirsin. Bir, sana sol kreşe girmiş kas yığınının yerinde american appearaldan isteğin, hatunların bayıldığı o parlak disko çantasını almayan babanı gör! "Ha ha ha.. sana hep çocuk muamelesi yapıcam.. reşit olana kadar ümüğünü zikicem.. çanta mıııı? naaaaah sana çanta" derken hayal et. Şimdi sağ elinin orta ve baş parmaklarını karşındaki cibiliyetsizin şah damarına doğru, vücudunun tüm ağırlığını o iki parmağa vererek geçir. Nasıl? Zibidi iki seksen yerde ve bütün hatunlar hayranlıkla sana mı bakıyor?

Şimdi kendine gelebilirsin. Çünkü böyle olmadı yavrucağım. Sen daha bunları kafanda tasarlarken karşındaki sana iki düz bi ters geçirip yere yığdı, şimdi övgü bekleyen saf gözlerle etrafındaki kızlara bakıyo.. Ama olay burda bitti sanma. Şimdi hırsla camiadaki çevreni toplamaya çalışıyor, "nasıl olur aaaaabi, haşat edelim, biz de yaparız, londrada bi çinli dövmüşlüğüm var benim yoo!" naraları atıyorsun. işte bu da ikinci yanlış evladım. Bu noktada susacaksın, ağlamadan rövanş istemeden kaderine boyun eğip, biranı bitireceksin. Kolun kırılmış olabilir, burnun oluk oluk kanıyor olabilir. Sana "ah canım hemen hastaneye gidelim" diyen dilberlere dönüp "yok canım önemli diil, bişeyim yok zati sıyırdı" diyeceksin ki kahraman olamasan da cool genç olarak kal. Cıngar çıkarma. Namın bari böyle yürüsün. Mesela ben artık seni hep "dayak yiyen ama coolluundan zerre ödün vermeyen genç" olarak hatırlıcam. Umarım sen reşit olduktan sonra da yollarımız kesişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder