11 Mayıs 2010 Salı

Herkese bir derviş

Aslen tam bir dişiyimdir, futbolu sevmem. Hobilerim arasında dedikodu ve pazardan ucuz topshop entariler almak vardır. Çağın lütfu interneti ucuza havalı marka gözlük ve (deneme şansım olmadığından) günlük hayatta maaşımın 4 katı olup siteye maaşım fiyatıyla düşen parfümleri almak için kullanırım. Hatta erkek avlamak için futbolla ilgilenen kadınlara da tilt olurum. Elimi saçlarına şöööyle bir dolayıp havada 4 kez döndüresim gelir. Bakalım o zaman da erkek gibi yumruk mu atıcak, direk benim saça mı yapışcak şellaaafe..

Ama bugün futbola yeni bir anlayış geldiğini farkettim. Çok tuttum, o yüzden hemen olaya giriyorum: Şili'de bir futbolcu varmış, ben bilmem beyim bilir. Beylere de ayrıca tilt olduğum için  mecbur onu da ben araştırdım. Adı Marcelo Bielsa'ymış.Olay şu, Şili milli takımı 12 senedir dünya kupasını alamayıp şilileri insan içine çıkamaz, çarşıda pazarda göğüslerini gere gere dolaşamaz eylemiş. Sékis bir, samba iki, futbol üç olan bu güzelim memleketin güzelim götlü insanlarına futbol zevkini haram etmiş, zavallı mekruhların hayatı seksten ibaret kalmış, her daim cenabet dolaşır olmuşlar (Sambadan da sıkıldıklarını varsayıyoruz). Boru değil, on-i-ki yıl! Bunca yıl içinde tabiki durum vehametini arttırmış. Şili'ye turist gelmez, göçmen kuşlar buradan geçmez olmuşlar. Dünya şampiyonlukları zamanındaki şaşalı günleri dilden dile dolanır olmuş. Boynu bükük bebeler bu efsaneleri dinleyerek büyümüş.

Grey Şili de düşünmüş, taşınmış, bu öksüzleri sevindirmenin, onlara yaşama amacı kazandırmanın yolunu sonunda bulmuş. Onları yeniden imana getirmek! Hemen başta adını boşuna etmediğim meşhur futbol adamı, ilim irfan sahibi Marci'yi oturtmuşlar. "Marcicim sen günümüz Şili'sinin dillere destan mesihi olacaaaaan. Bu şans kadim dünya tarihinde pek az delikanlıya gark olmuştur. Artık döneminde bizi de görür, ceylan gözlü cariyelerinden bir makas verirsin" şeklinde özetlemişler konuyu.

Bizim Merci okey demiş, nereye şut çekcem.. Yerinde duramıyor tabi.. Grey naapmış sorarım?! Açmış siteyi, tweeterdan subjecti.. Marci'yi ermiş yapın, memleketimiz kurtulacak.. Marci'ye vahiy malum oldu diye ülkenin dört bir yanına haber salmış. 100.000 mum dikin biricik marcimiz derviş olsun şakısın, futbol tarihimiz şenlensin, şampiyonluklarımız yeniden vuku bulsun buyurmuş.

Sonuçlar şahane. O henüz bir ermiş olamadı belki (sadece 30.000 muma bakar), ama site 1.225.000 kere görüntülenmiş, uygulama 38.300 kere indirilmiş, sitede fink atılan ortalama süre 4 dakkayı bulmuş. MEdyaya harcanan para sıfır doler. Harcansaymış 750.000 doler harcanak kadar medya reklamı olmuş. İlahi sonuç: Güney Afrika Dünya Kupası kazaınldı!!! Destuuuuur.. demek lazım çarpılırız mazallah..

Linki vereceğim ki gözlerinizle görün. Ama önce bütün bu sıkıcı futbol tartışmasını anlamlı bir sonla bağdaştırıcam izninizlen. Bence Chanel'i de moda ermişi yapalım. Kadınlara güveniyorum.. yüz bin ne kelime, yüz milyon mum da yakarız. mum yakarken dilek de tutturursak o olur sana beş yüz milyon. Chanel ersin, fiyatlar düşecek. Benim kehanetim de bu.. Ben telli babaya gidiyorum, mum yakıcam.. Kim olursan ol, sen de gel şekerim..

http://www.youtube.com/watch?v=5B34jZyDhnU&feature=player_embedded

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder