21 Eylül 2010 Salı

Endişe, korku, haset eşittir facebook

Bu Facebook adamı paranoyak yapar. "Ne düşünüyorsun canım?" diye soruyor ya her daim, kardeş herkes bunu siyaset meydanında sorulan çok kritik bir soru gibi algılıyor ve gerçeği söylemesse ülke elden gidecekmiş gibi ne düşünüyorsa onu yazıyor. Akıl bu, her şeyi düşünür her an zırvalıyor olabilirm aynen yazmıyım demek yok! O an aklından burnumu karıştırıp tatağımı top yapıp üstüne atmak istiyorum geçiyorsa onu yazanlar var.. Ya da "listemdeki iğrenç yaratık sana sesleniyorum hemen  terket bu toprakları" buyuruyor, kime kızdıysa artık!

Şimdi eğri oturup doğru konuşalım, ikinci tekil şahıs kullanılan yerde üstüne alınmaz mısın? ben alınıyorum kardeşim! sonra kara kara düşünüyorum ben ne yaptım bu denyoya niye şimdi böyle bişey dedi diye.. Ya da dün mojito içtim o ye yazmış. e afiyet olsun bacım da şimdi mi söylenir?! çağırsaydın da karşılıklı içseydik?
Ya da nisbet mi yapıyosun ki nedir o mojitomu içtim pek mutluyem uçuyoremler falan? İçen var içemeyen var, kadehi 20 tlden başlıyor boru değil..

Facebook statüsüyle arkadaş listesindekilere seslenenler size sesleniyorum: Asabımı bozuyor psikolojimle oynuyorsunuz! Lafınız kimeyse adam gibi özelden mesaj atın totoşlar.. Şimdi burdan okumayanlar varsa diye feysbook sayfama da yazıcam.. artık senli diil onlu konuşun da biz de yorum yapalım gönül rahatlığıyla!


Edit: Ehe kabul bu yazıyla birine laf çakıyorum.. üstüne alınan oldu mu lan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder