13 Şubat 2010 Cumartesi

Her çıkışın bir inişi vardır




THY'nin Umman'daki bir alışveriş merkezinde yer alan bu ilanı, bende bir underground film ilanı hissi yarattı. İntihar etmek için saatte 150 km hızla duvara sürülen bir araba gibi. Pilotun uçağı yere doğru sürmesi daha bile havalı. Ama gelin görün ki mevzu bahis koca yolcu uçağı olunca, işin içine en az onlarca farklı insan daha giriyor. Şimdi ben hafa sonu tatilimde Berlin'e gidip biraz dağıtmak istemiş olabilirim. Hayatımda ilk defa Tokyo'yu görecek olabilirim. Hatta Ankara'dan gelen abi olabilirim. Evdeki bayram havasını bozmaya kimin ne hakkı var?

İyi tarafından bakılırsa: Dünyanın en iyi lunapark treni New Jersey'deki Kingda Ka Lunapark'ında bulunuyor. Yüksekliği 139 metre, genişliği 127 metre. THY, uçaklarına lunapark treni işlevi kazandırarak kainatın en korkunç ve eğlenceli oyunu ünvanını kazanabilir. 2000 fit yükseklikten yere doğru çakıldığımı düşünüyorum da (ilanda gösterildiği gibi) tüylerim diken diken oluyor. Tam yere çakılmak üzereyken haydi tekrar 2500 fite çık. İnsanın içi dışına çıkar vallahi. Lunapark trenleri de bunun için yok mu zaar? Bence THY'nin sırtını sıvazlamak lazım. Aferim koçlarıma. Bu cesaret başka kimde var?

Şimdi bu iki olasılıktan hangisine inanacağımız bize kalmış. O kadar blog açtım. Annem benimle bu yüzden gurur duymuyor olabilir, ama THY beni de şu şanslı bloggerlarla Alamanya'ya, Amısterdam neyime gönderirse ben ikinci şıkka inanıp THY'le gurur duymaya hazırım. Yok senin altı üstü üç tane kadim dostun varmış, bu işler çevreyle tanıdıkla oluyor derse, vay haline. Blogumun bundan sonraki misyonu her fırsatta THY'yi itin uygun bir yerine sokmak olacaktır. Yetkililere duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder