11 Şubat 2010 Perşembe

Benim oğlan 2012 Tim Burton'nın 9'nu miker

Görür görmez aşık oldum. Çaputtan olsun da benim olsun dedim. Mini minnacık bezden insancıklar! Hem de bir bilim adamının ruhundan bir parça taşıyorlar. Üstüne üstlük hamam böcekleri gibiler. O "oyh anam!" dedirten koca koca ucube makinelere bana mısın demiyolar! Gözleri dönmüş, üstlerine üstlerine koşuyo cengaverler.
Ben de bir Türk kızı olarak az buçuk teğel yaparım. Eski t-şörtlerimden diksem, içine bir parça tırnak bir parça saç koysam, böğrünü dikerek kapatsam. Sonra bir de üfürükleyip tükürüklesem canlanır mı ki? E şimdilik öyle 3. dünya savaşı da yok (ki olsa da ben parmak kadar çocuğu göndermem savaşa falan). Boş duracağına cebimde işe getirir işlerimi gördürürdüm. Ama 9 benim uğursuz sayım, cenabet olur sonra. Benimkinin adı 2012 olsun. Tanışanları şöyle bir ürkütsün baştan. Saygınlığı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder