10 Ağustos 2010 Salı

Kahraman olayım derken elinden kaza çıkmasın, man?

Gün gelir ARG oyunlarının da modası geçer sanmıştık. Yanılmışız. En azından henüz değilmiş. Gün geçmesin ki bu oyunlara bir yenisi eklenmesin. Bence eklenmesin. Gençlerimizin körpe beyinleri cinayet fikrini normalleştirmesin. Sonra PC başında masum masum ARG oynarken bir anda sokağının köşe başından ilk geçen kurbanı öldürmesin Japon oğlumuz.

Benim de aklımı çelmedi değil. Özellikle yeni Dexter kampanyası. SCVNGR ile merak uyandıran navigasyonlu bir giriş yaptı. İpuçları şehrin farklı park, bahçe, dereboyu neyim ne varsa serpiştirilmiş. İşim gücüm olmasa alır büyütecimi çıkarım keşfe. Bir de Boston'da olsaydım tabi. Neyse ki Boston'lu genç kaşifler yokluğumu aratmıyor. Forumlara bakıyorum da genç Amerikalılar maşallah FBI gibi çalışıyorlar.

SCVNGR'den topladığın ipuçları seni özel uyku analiz web sitesine götürüyor.  Urnameurlife isimli kullanıcı da twitter'dan ipuçları vermeye devam ediyor. Aynı zamanda Serial Hunterss ismiyle bilinen bir kadın da kendi adıyla yaratılmış web sitesinde bilgilendirici videolar ve ipuçlarıyla cinayetin çözülmesi için elinden geleni yapıyor.

Küçüklüğünde Inspector Gadget'ı kaçırmayanlar da işi gücü bırakıp topladıkları ipuçlarını birleştiriyor ve forumlarda fink atıyor. O forum senin bu forum benim en zeki dedektif kimmiş gösteriyorlar.

Hayır kıskandığımdan değil. Ben de her şeyi bırakıp kendimi sokaklarda saç kılı sigara izmariti aramaya adayabilirim. Zevkli olmayacağını da iddia etmiyorum. Bu kadar insan oynuyorsa vardır bir bildikleri. Ama bunun cinayet değil de ne biliyim küresel ısınmayı durdurmak için olanı çıksın, Haydar'la Gülsüm'ü kavuşturmak için olanı çıksın sonuna kadar desteklemeyen en adi şıllıktır burdan söylüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder